Snart börjar det…

 

365-042

 

Efter mycket pysslande är det nu snart dags. 290 luckor tar sin lilla tid att göra, tack Sofie och Nigina för hjälpen! Nu laddar jag inför söndagen då jag ska premiärgå rundan. Första dagen till ära ska jag faktiskt sätta upp alla luckorna själv. Detta kommer som tur är inte vara fallet i fortsättningen.

Här är det nu meningen att ni ska kunna följa nedräkningen till den 29:e mars dag för dag, om ni nu inte har tillfälle att se den live i Malmö. Jag kommer även att lägga upp bilder från skapandet av kalendern så att ni kan se den processen.

Etiketter: , ,

Ett svar to “Snart börjar det…”

  1. Under Cover Says:

    Jag känner att jag behöver ta ut semester för att följa detta underbara projekt, och alla andra 365-aktiviteter som bara sprider sig i landet!🙂

Kommentera

