Lucka 9

 

9-004

 

Jag göra alltid det jag inte kan

i hopp om att lära mig det

                                                              Pablo Picasso

Etiketter: , , , , ,

2 svar to “Lucka 9”

  1. tove Says:

    hej! kul att du hittade min blogg!🙂 nä jag är inte uggla.. jag är tove. finns det nån som heter uggla som bor i umeå som vill aktivera sig? i så fall kan du la tipsa denna uggla om min blogg så kan ugglan och jag göra nåt ihop.

    hur går det i malmö då? har ni nån snö?

    • 365malmo Says:

      Navid är duktig på att tipsa om nya 365:or. Jag skickar länken till 365Ume och din mailadress till Ugglan så att ni kan slå era påsar ihop! Koppleriverksamhet på hög nivå… Haha
      Malmö-ingen snö, bara regn. Och jag är sjuk så jag har satt min syster i arbete med kalenderuppsättningen. Lite suck här alltså. Men nuförtiden kan man ju få gjort rättså mycket med en dator i knät, som tur är.

Kommentera

