Lucka 11

 

11-003

 

It takes a fool

to remain sane

The Ark

 

För er som undrar var Malmö-luckorna tagit vägen, så kommer det dröja lite innan de kommer upp idag. Jag samlar all min kraft och kombinerar planeringsmöte med luckuppsättning med start vid 12. Så håll ut! Eller gå till Folkets park, där har Mattias säkert redan satt upp en.

Etiketter: , , , , , , , ,

5 svar to “Lucka 11”

  1. tankeboksprojektet Says:

    Det här citatet är riktigt riktigt bra. Använder mig av det själv.

    • 365malmo Says:

      Ja det är gött! Flera skåningar har kontaktat mig och vill göra ett tankeboksprojekt!

      • tankeboksprojektet Says:

        Åh vad grymt! Vill de ha tips kan de alltid fråga mig.. det sprider sig som en löpeld nu, massor av städer vill ha tankeböcker. Så himla bra🙂

  2. Drina Says:

    Jag blir så glad varje dag när jag kommer hem från skolan och ser en ny lucka nere i entrén här på Rönnen. Tack!

Kommentera

