Lucka 13

13-003

 

Jag sluter mina ögon

för att kunna se

                                                   Paul Gauguin

 

Ja, jag är fortfarande sjuk.

Ja, Lina var ute igår.

Ja, luckorna kommer upp så småningom.

 

Så länge kan ni läsa om kalendern i dagens Sydsvenskan. Tyvärr verkar de inte ha fått upp det på hemsidan, men jag ska försöka lägga in det här senare idag.

2 svar to “Lucka 13”

  1. Michael Says:

    Jag läste om det i Sydsvenskan idag.
    Underbart att någon gör Malmö finare!
    När sätter du upp luckorna?

    • 365malmo Says:

      Ambitionen från början var att jag skulle sätta upp dem vid 8 på morgonen. Men sen blev jag sjuk och fick överlåta uppsättningen åt andra så nu är jag nöjd om de kommer upp överhuvudtaget…

Kommentera

