Strumpgraffiti goes Gbg

http://hannelesparadis.blogspot.com/

365tillverkning-083

Idén till strumpgraffiti fick jag genom att anamma 365 – tips 60 och kombinera Hanneles tips 43 och tips 8. Lösaktiga strumpor + gerillastickning = strumpgraffiti. Hannele älskade idén och nu är det ett av de strumppyssel ni kan prova på, på 365:s releasefest på Pusterviksteatern i Göteborg, imorgon med start kl. 17. Så gör som jag – kom dit och gör en graffitistrumpa eller två! Ni kan även passa på att se mig och några luckor live! Vi ses där!

Etiketter: , , , , , , ,

5 svar to “Strumpgraffiti goes Gbg”

  1. Hanneles paradis på Hisingen Says:

    Hahha, kul, då ses vi i Göteborg på tisdag,
    kram.

  2. Kajsa Says:

    HELT FANTASTISKA!!! You rule!!

    • 365malmo Says:

      Tack! Jag börjar få riktig Mia-abstinens nu! Hon kanske vill göra dtrumpgraffiti istället för teckningar?!

  3. Jonas Says:

    jättekul att vara med! Jag gjorde finast strumpor, eller fulast. En av mina var finast, fast andra gjorde finare, sedan gjorde jag en ful… Men det var roligt ändå.

Kommentera

