Lucka 20

20-003

 

Jag betraktar konst som ett

existensiellt vitaminpiller

                                                           Leila Krogh

 

Idag satt sex av de nio lapparna från igår kvar! Mest chockad blev jag när jag såg att den på Centralen satt kvar, har aldrig hänt! Råkade ut för en surtant också. Hon kom från ingenstans och ryckte ner lappen på Triangeln innan jag ens hunnit därifrån. Så jag gjorde det enda rätta: Jag väntade tills hon gått och plockade sedan upp den ur papperskorgen (som lyckligtvis var relativt fräsch) och satte upp den igen. Hade hon inte sett så sur ut hade jag tagit diskussionen med henne, men valde att bekämpa tråkigheten i det tysta istället.

 

Etiketter: , , , , , , , , ,

Kommentera

