Båstad

Just nu är jag hemma för att fira påsk med familjen. Hemma är på en bondgård utanför Båstad i nordvästra Skåne. Idag när jag var inne i tätorten en runda passade jag på att 365:a lite. Båstadborna måste ju få sin del av härligheten!

Resultatet av lillasystern garderobsutrensning och min kreativitet. En tröjärm och lite garn - och vips har man en glädjespridare!

Resultatet av lillasystern garderobsutrensning och min kreativitet. En tröjärm och lite garn - och vips har man en glädjespridare!

Pepp-post-it på toalettspegeln på biblioteket

Pepp-post-it på toalettspegeln på biblioteket

Roligt påskpyssel på bibliotekscaféet. 365:a genom att göra liknande och häng ut dem i en buske!

Roligt påskpyssel på bibliotekscaféet. 365:a genom att göra liknande och häng ut dem i en buske!

En lapp såg jag i Båstad, men jag vet inte vad den syftar på...

En lapp såg jag i Båstad, men jag vet inte vad den syftar på… Försökte kolla upp det och fick fram följande alternativ:

1. Protester mot att ett extremt skyfall drabbat bygden

X. Protester mot att den allmänna folkpensionen är för låg

2. Protester mot att Båstad GIF bildas

där jag alltså inte själv vet vilket svar som är det rätta. Om någon kan bringa klarhet i denna fråga skulle jag vara tacksam!

Kommentera

