Dagens kreativa gärningar

Här är lite bildbevis på kreativa saker jag gjort idag:

Äntligen fick jag iväg brevet till min nya brevvän. Skaffa en du med via BrevRevolutionen!

Äntligen fick jag iväg brevet till min nya brevvän. Skaffa en du med via Brevrevolutionen!

Pyntad påle utanför skolan

Pyntad påle utanför skolan

Pepp-post-it på bussen

Pepp-post-it på bussen

Strumpgraffiti på Södervärn

Strumpgraffiti på Södervärn

Post-it på en annan buss

Post-it på en annan buss

Tankeboksframsida

Tankeboksframsida

Tankeboksbaksida

Tankeboksbaksida

En annan variant...

En annan variant...

...och dess baksida

...och dess baksida

Etiketter: , , , , , , , ,

Ett svar to “Dagens kreativa gärningar”

  1. Sandra Says:

    Riktigt effektivt!

Kommentera

