ännu fler tankeböcker

Idag vaknade jag med ett snorfyllt och dunkande huvud. Jag börjar tro att jag fått pollenallergi, kroniskt förkyld, får kolla upp det. En heldag med matematikföreläsningar kändes inte så lockande. Så jag stannade i sängen och pysslade tankeböcker istället.

tankebok-002

tankebok-001

tankebok-0031

tankebok-004

tankebok-0051

tankebok-006

tankebok-007

tankebok-008

tankebok-009

tankebok-011

Av rena överlevnadsskäl (fil och bröd var slut) fick jag asa mig till affären. Men att se att alla strumpor och vantar satt kvar i kvarteret gjorde att jag fick vingar och flög till affären. Tyvärr var det någon som trampade på dem när jag stod i den lååååååååååååååååååååååååååååååånga kön, så tillbakavägen skedde med tunga steg.

En rolig sak jag glömde berätta igår: I hissen på skolan såg jag det här precis innan jag skulle gå av.

16-007

Då var jag ju tvungen att åka en extra tur för att kunna föreviga det fina lilla hjärtat. Jag hann till föreläsningen … med några sekunders marginal…

Etiketter: , ,

2 svar to “ännu fler tankeböcker”

  1. Uggla Says:

    Du är så duktig! Slår vad om att mina tankeböcker inte kommer bli ens hälften så fina…

Kommentera

