Lägesrapport

Idag har det varit en både glädjens och sorgens dag när det gäller 365-projekten. Om vi börjar med pärlplattorna så fanns en del kvar när jag var ute och kollade idag men tyvärr var en del borta. Jag hoppas att de hamnat hemma hos någon och inte i en papperskorg. Jag passade på att fotografera de jag hittade, i dagsljus.

Mitt grytunderlägg som aldrig har används

Mitt grytunderlägg som aldrig har används

Svampen är borta...

Svampen är borta...

Stortorget

Stortorget

22april-014

Herr Gårman tappar sitt Gameboy

Herr Gårman tappar sitt Gameboy

22april-018

busshållsplats vid Gustav Adolfs torg

busshållsplats vid Gustav Adolfs torg

också på Gustav

också på Gustav

22april-021

Idag försökte jag även bli av med några tankeböcker. Det gick sådär. Vanligaste kommentaren var: ”Det är inte jag som bestämmer det och han/hon som gör det är inte här just nu.” Suck. Men på några ställen mottogs böckerna med glädje.

På K3 bland flyers och Alloment Plot-lådor

På K3 bland flyers och Allotment Plot-lådor

Här kan du se var böckerna ligger!

Bonus: 3 saker du kan göra med kuddar och en kompis i valfri ålder:

1. Ha kuddkrig. Alternera gärna mellan olika sorters kuddar.

2. Begrav din kompis under en kuddhög. Utmaningen är att täppa till alla håligheter. Sen får kompisen slå sig loss och sen är det din tur att bli begraven.

3. Bygg en koja.

Etiketter: , , ,

5 svar to “Lägesrapport”

  1. manotanten Says:

    Herr Gårman med sin game-boy tyckte jag var jätterolig!

  2. Anna Says:

    Yay! Det går framåt, vad grym du är!😀

  3. Erica Says:

    Synd att dom fina pärlplatteverken ramlat av / blivit borttagna.
    Kanske fundera på att använda starkare lim?🙂
    Må pärlorna leva vidare! : D

    • 365malmo Says:

      Ja, har du något tips på bra lim? Jag har en hel del pärlplattor liggande som väntar på att sättas upp.

Kommentera

