VKIF

bild-227

Detta är ett smakprov ur min nya kollektion: VKIF-maskotar. VKIF står för Västra Karups Idrotts Förening och är det fotbollslag som för alltid kommer att finnas i  mitt hjärta. En gång i tiden spelade jag i denna klubb, numera nöjer jag mig med att se på när andra jagar bollen. Nu ska jag peppa alla VKIF-spelare genom att pynta Västra Karup och Glimminge med pärlplattor, vantar och annat pyssel i de rätta färgerna, d.v.s. grönt och vitt. Så om du befinner dig i dessa trakter så håll ögonen öppna!

bild-225

Nu är det så lyckosamt att A-laget i sin serie har fyra Malmö-lag. För att spelare och publik ska känna sig välkomna i Malmö, kommer jag självklart pynta lite här med.

Etiketter: , , , ,

Kommentera

