Påtdockan

14-042

Hemma i mitt barndomshem kan man hitta det mesta. I en låda hittade jag den här gamla påtdockan, som jag inte använt på år och dar. Men en googling senare hade jag fräshat upp mitt minne och satte igång. Nu är jag beroende. Gissa om det ska påtas maskar på tåget till Stockholm på onsdag?! Grön – och vita till VKIF:s ära och i alla möjliga färger att pynta Stockholm med! Att Stockholm fortfarande inte har en 365-filial är för mig ett mysterieum. Jag menar Sveriges största stad?! Kanske någon blir sugen efter att ha sett mina färgglada kreationer i tunnelbanan och längs med gatorna…

Etiketter: , , ,

Kommentera

