Tankeboksexperiment del 2

På väg upp till Stockholm band jag fast en tankebok inne på en av tågets toaletter. Det var inte många tankar som samlades in men skam den som ger sig! När jag åkte hem idag placerade jag därför återigen ut tankeboken på en toalett och den här gången gick det bättre!

sthlmvalborg-073

sthlmvalborg-074

sthlmvalborg-075

sthlmvalborg-0761

sthlmvalborg-077

Dagens parantes: Det InterCity-tåg som jag åkte med idag hade en biosalong för 21 personer. Jag har inte sett den men idag ropades det ut i högtalarsystemet att denna hade öppnats för de stackare som skulle åkt med ett X2000 som var rejält försenat och därför fick packas in på vårt fulla tåg. InterCity-tågen har även en lekavdelning. Varför finns inte detta på alla tåg?!

Etiketter: , , , , , ,

Kommentera

