Tankeboksprojektet växer

parlor-030

Efter att ha varit inne på en massa ställen och försökt bli av med tankeböcker men fått nobben eller ett ”Den som bestämmer det är inte här just nu” så ändrade jag taktik. Jag gick in på Malmö Stads hemsida och gick igenom stadsdel för stadsdel efter mailadresser till ansvariga för äldeboenden, fritidsgårdar, bibliotek, teatrar, medborgarkontor, o.s.v. Sen knåpade jag ihop ett oemotståndligt mail med en förfrågan om att delta i tankeboksprojektet och slutligen skickade jag ut det till alla adresser jag hittat. Redan har jag fått flera svar som lovordar projektet och vill ha böcker! Så håll utkik här efter fler ställen där du kan hitta en av de eftertraktade böckerna!

Etiketter: , ,

Ett svar to “Tankeboksprojektet växer”

  1. Anna Says:

    Grymt initiativ! Yay!😀

Kommentera

