zzz…

blogg-030

Efter att ha försovit mig (samtidigt som jag drömde att jag kom försent till skolan) spelat mattespel och cyklat en lååång runda för att leverera tankeböcker är jag så här trött. Men jag har ett stort leende på mina läppar efter att ha träffat entusiastiska människor som diggar tankeboksprojektet och kommer vårda böckerna som sina små barn. För att inte tala om gubben som kom fram och hjälpte mig hitta rätt cykelväg när jag stod och försökte tyda min karta. När han inte kände igen namnet på verksamheten jag skulle till, bad han om gatunamnet och gav sen en klockren beskrivning utan att ens titta på min karta. Det finns så många fina människor därute!

Etiketter: , ,

Kommentera

