Hjälp sökes

blogga 251

Dessa ska spridas i Malmö, förslagsvis på onsdag. Då kan du även göra egna!

Etiketter: ,

11 svar to “Hjälp sökes”

  1. Sandra Says:

    åh, så kul! ;>
    Följer ni/du bilder eller pärlar du på frihand? Behöver lite inspiration, så du får gärna länka bilder ifall det finns. 🙂

  2. 365malmo Says:

    Det är lite både och. Jag har använt en del korsstygnsmönster. Här är länkar till de jag har länkar till:
    http://fuldesign.se/gratis/gratis_broderi.html
    http://www.videogamesprites.net/
    http://www.spriters-resource.com/
    Om det är någon särskild av de du ser som du vill göra kan jag skicka bättre bilder!

  3. Josefin Says:

    Coola, kan dom inte spridas i stockholm oxå?!

    • 365malmo Says:

      Jo, det är bara att börja pärla! Om du vill ha sällskap kan du alltid kontakta 365 Stockholm och höra om de är intresserade! Själv är jag inte i Stockholm så ofta…

  4. Lisa Says:

    Åh, I’m soo in! 🙂
    Var hittar man dem och så vidare.
    Är i stan hela eftermiddagen nämligen!
    Vad kul.
    Testade i Trelleborg, men det funkade inte.

  5. 365malmo Says:

    Hej!
    Typiskt, typiskt! Jag kan inte idag. Men är du ofta i Malmö? Vi kanske kan ses och pynta någon annan gång? Vad var det som inte funkade i Trelleborg?

  6. Lisa Says:

    Jag är Malmö så ofta jag har tid, ork och pengar. 🙂
    Det vill säga ganska ofta, ja.
    Jag pyntar gärna någon gång.
    I Trelleborg sa de att ”de var några idioter som skräpat ner stan med jävla barnsaker!”
    :<

    • 365malmo Says:

      Såna tråkmånsar ska du inte låtsas om! De finns överallt och hörs tyvärr oftast mer än de som uppskattar pyntet. Vi tar en pysselpyntdag ihop tycker jag! Har du något förslag på datum?

  7. Amanda Sjöström Says:

    HEJ! Dina pärlplattor var JÄTTEFINA! Det är itne mäjligt att du kan ta närmare bilder eller något liknande så man kan se mönstret så man kan härma lite 😉 Eller bara inspireras. Är ny på det här med pärlplattor så jag är inte så kreativ 😛

    • 365malmo Says:

      Hej! Det ligger lite länkar i en kommentar längre upp. Jag ska knåpa ihop ett inlägg med bättre bilder!
      Att härmas är inget fult! Det är vad jag har gjort. Inspiration är bara en finare omskrivning av det.

  8. Kajsa Says:

    Åh fy böveln så fina! Vill se!!
    Pynta mer vid ”min sida Malmö C” (Pågatågs delen och bort mot Caroli City) så jag ser allt fin på väg till jobbet!!! 🙂

Kommentera

