Peppa dig själv

Ibland är man så inställd på att peppa andra att man glömmer peppa sig själv. För att råda bot på detta kan man göra en pepptavla, ett collage med bilder och saker som får en att må bra. Så här ser min tavla ut just nu:

14 001

14 019

14 018

Den är skapad av den överraskande responsen jag fick på min offentliga kalender och en citattandpetare från en av Charlottes 7 sorters kakor. Hur ser din pepptavla ut?

Etiketter: , , , ,

2 svar to “Peppa dig själv”

  1. Anna Says:

    Nej vad fin!!

    Hej förresten😀

    Måste pynta meeer… fast nu håller jag på med tenta. Blä. Riktigt tråkig tenta. Men! Så fort jag är klar med den får vi pyssla och sätta upp med vår farliga limspruta😀

Kommentera

