Kärleksbrev

När jag var tio skrev jag ett kärleksbrev till pojken jag var kär i. Han läste upp det för sin familj. Sen dess har jag varit sparsam med kärleksbreven.

Men så slog det mig att varför skriva kärleksbrev till en person när man kan skriva till hela staden? Så jag plitade ner vackra kärleksförklaringar på små lappar och tejpade upp dem på lämpliga ställen.

blogga 327

blogga 330

blogga 331

blogga 348

blogga 350

blogga 394

blogga 395

blogga 328

Etiketter: ,

Ett svar to “Kärleksbrev”

  1. nybryggd Says:

    lappen utanför rönnen fick mig att le🙂

Kommentera

