Stängselvävning solo

Igår var jag sjukt sugen på att väva i stängsel men hade ingen att göra det med. Jag gick ut en runda, det regnade lite, allt kändes rätt trist. Men så bestämde jag mig för att trotsa regnet, konventionerna och diverse ordningsmakter och ställde mig och började väva in ett budskap i ett stängsel vid den nerlagda busscentralen. Som ett tecken från ovan slutade det regna och solen tittade fram. Det var mitt på dagen, bilar körde förbi, cyklister och en och annan fotgängare passerade, men ingen reagerade. Samtidigt som det är skönt att kunna jobba ostört är det trist när man inte får några reaktioner på det man gör.

Så här fint blev resultatet:

väv 006

Det verkar som att folk gillar stängselvävningarna vi gjorde för ett par veckor sen, för de sitter kvar! Jag fick en sån där härlig känsla i kroppen när jag såg det, lycka kallas det visst.

Etiketter: , , , ,

2 svar to “Stängselvävning solo”

  1. Kajsa Says:

    Underbart!! Den vid Entré har gett mig mycket lycka när jag kör förbi.🙂

Kommentera

