Mystiska detaljer

midsommar 029

Det här är porten till huset där min syster bor. Jag har stått där många gånger, min syster ännu fler, men ingen har lagt märke till den här mystiska detaljen innan. Vad är det som öppnas om man vrider om nyckeln? Är det ingången till en alternativ värld ala Narnia? Och vem har nyckeln? Frågorna hopar sig, men vem har svaren?

Etiketter: , ,

2 svar to “Mystiska detaljer”

  1. Carolajna Says:

    Jag vet jag vet jag vet!!🙂

    Tyvärr är det inte en alternativ värld där bakom, utan helt enkelt huvudnyckeln till porten och resten av huset… För att vicevärdar och annat löst folk ska ha tillgång till den…

    Hoppas jag inte spräckte din dröm om en alternativ värld nu… Den finns där nånstsns, jag lovar! Bara inte just där bakom…

    /Carolina

    • 365malmo Says:

      Aha! Tack, nu behöver jag inte fundera över det längre och kan samtidigt stryka ett ställe från min lista över ingångar till alternativa världar.

Kommentera

