Isaks konstverk

Isak poserar med sin häftiga träsoldat och jättelånga orm

Isak poserar med sin häftiga träsoldat och jättelånga orm

Isak är ett annat av alla de kreativa barn som vistas på Glimmingegården på sommaren. När jag kom hit hade han redan spikat ihop en fantastisk träfigur och när han såg mig göra ormar ville han genast göra en själv, en jättelång.

Imorgon sticker jag till Hultsfred, så bloggen kommer antagligen vila lite fram till söndag. Tills dess kan ni ju kolla in gamla inlägg och surfa runt bland alla andra 365-bloggar!

Etiketter: , , ,

2 svar to “Isaks konstverk”

  1. Anna Says:

    Hoppas du har det bra!🙂 Vet du, vi sitter kvar! Vårt budskap till Malmöborna då alltså, vårt vackra mästerverk utanför Entré. Massvis måste ha sett det nu, det känns jäkligt roligt🙂
    Kram!!

    • 365malmo Says:

      Det är underbart! Jag träffade en tjej på Hultsfred som pendlat till Malmö, som hade sett det ch tyckt det var så fint! Jag lämnade lite spår efter mig på festivalen, det kommer snart att synas här…

Kommentera

