I natt var jag i Malmö…

bloggen 003

bloggen 006

Detalj ur "Snart är det du & jag igen"

Detalj ur "Snart är det du & jag igen"

Etiketter: ,

3 svar to “I natt var jag i Malmö…”

  1. Celia Says:

    Hej! Jag såg er den kvällen när jag satt på bussen på väg hem och visste att det var ni från bloggen och blev riktig glad!
    Fortsätt så!
    =)

  2. Shirini Says:

    – Shit, idag innan jag såg Yann Tiersen inne på Folkets Park såg jag något utav dina verk tror jag; Äntligen Tillsammans, och så undrade jag vad dom menade med det, men nu när jag vet att det var du förstår jag(:

Kommentera

