Inspirationskris

bloggen 056

Under sommaren har jag samlat på mig en massa kvitton som nu ska förvandlas till rivlappar. Efter att ha skrivit typ hundra olika varianter tryter även min inspiration. Då är länklistan här vid sidan om guld värd! Det är bara att klicka sig in på en annan 365-sida och låta sig inspireras.

bloggen 051

bloggen 052

Etiketter: , ,

4 svar to “Inspirationskris”

  1. Ida Says:

    Wow, grym idé! Detta ska testas av mig med 🙂

  2. 365malmo Says:

    gör så! gör så!

  3. Uggla Says:

    Åh, ”Blir du glad av den här lappen?” känner jag igen! Fintfint.

  4. 365malmo Says:

    Japp, den är lånad av en viss Uggla… Skitbra idé!

Kommentera

