Kreativt i Hjärup

mia 006

090909 fick jag ett litet kusinbarn; Vicki. I helgen var jag och hälsade på henne och hennes underbara familj. Självklart fick alla paket!

090920 128

Super-storasyster till Mia och tokig docka till Vicki.

090920 131

Presentkort på barnfri dag till tvåbarnsföräldrarna.

Sen blev det pysslande med Mia. Gullungen hade sparat plastglasspinnar till mig. ”De vill Sofia ha och pyssla med!” Hon känner mig! Jag började göra ett halsband av de där pinnarna men Mia var mer intresserad av att pilla med de färgglada nålarna och gjorde en fantastisk installation istället.

mia 014

mia 007

mia 011

På väg hem passade jag på att pynta Hjärups station lite.

mia 025

mia 033

Etiketter: , , , , ,

4 svar to “Kreativt i Hjärup”

  1. T Says:

    Droppa fler lappar på rönnen!

  2. Kajsa Says:

    Tack underbara Sofia för att du gör min familj så lycklig + att du gör Hjärup till ett vackrare samhälle!!!

Kommentera

