Att sätta ögon på en stad

259 037

Idag gav sig jag och Jonathan ut på en ögonpyntarrunda. Efter en lång promenad, balanserande på en soptunna, en stoppad impuls att pynta en polisbil och mycket flamstrams och konstiga blickar från förbipasserande, har vi utökat övervakningssystemets område betydligt. Här är en bråkdel av resultatet:

259 010

Soptunnorna anfaller!

Soptunnorna anfaller!

 

259 012

"Ja, jag ska dra ner på det, jag lovar, måste bara röka en cigg till" 

”Ja, jag ska dra ner på det, jag lovar, måste bara röka en cigg till”

 

259 013

259 033
Ojojoj, den här skiten var starkare än jag trodde!”

259 026

"Det är faktiskt inte kul alls att ha ett såhär stort underbett"

 ”Det är faktiskt inte kul alls att ha ett såhär stort underbett”

 

259 035
 
259 038

259 023

Etiketter: , ,

2 svar to “Att sätta ögon på en stad”

  1. Jonathan Quist Says:

    Och allt detta stöddes av Carl Bildt

  2. 365malmo Says:

    …som inte dykt upp på ett enda möte! Katastrof!

Kommentera

