Skattjakt

När jag var hemma hos min pappa och mina syskon för ett tag sedan anordnade min syster en skattjakt till mig. Hon gav mig en lapp som beskrev var nästa lapp skulle ligga, o.s.v. fram tills jag hittade skatten (som i det här fallet var en födelsedagspresent).

några lappar senare har hon fått hjälp av Olof:

I lillebrors ficka:

En lek som borde lekas oftare!

Etiketter: , ,

Ett svar to “Skattjakt”

  1. Kajsa Says:

    He he! Jag fick ju också en skattjakt när jag fyllde år. Det vara bara det att en uppspelt 3 åring sprang före och skrek ”Här är den!! Här är den!!”🙂

Kommentera

