Får jag värma dig?

Som bekant har jag en vana att plocka upp vantar som ligger övergivna på stadens gator. Nu har jag hittat ett nytt användningsområde för de riktigt varma vantarna:

I - väntan - på - bussen - vantar

Min systers kasserade vantar får ett nytt liv.

Och om någon tar dem så är ju inte det hela världen, för det betyder ju bara att de behöver dem och det är ju för att användas igen jag hänger ut dem.

Etiketter: , , , , ,

7 svar to “Får jag värma dig?”

  1. med nål och tråd Says:

    Det är ju genialt!

  2. Bella Says:

    Underbar idé!🙂 Förresten, när jag väl är ute i stan letar jag efter sakerna du placerar ut. Någon gång såg jag en lapp med nån snäll text på. Det fick mig att stormle.😀

  3. Tobbe Says:

    Såå braa!

Kommentera

