Pepp i vardagen

Mötte mig i hissen

När du väntar på grönt ljus

Och slutligen stängselvävningsklassikern "Du är vacker som du är" i miniformat på Systerskapsfestivalen på Utkanten, flankerad av en fantastisk superfitta signerad Slöjdmanifesto

 

Etiketter: , , , , , ,

8 svar to “Pepp i vardagen”

  1. Ida Says:

    Mycket vackert!

  2. Henrik/enbättrevärld.nu Says:

    På onsdag är det International Day of Awesomeness, glöm inte att fira att du är Awesome då🙂 Haha Dagens snackis bland duvorna, helhärligt!

    Ha en skön vecka!
    /H

    • 365malmo Says:

      Hahaha. Jag är lite skeptisk till alla dessa internationella årsdagar. Jag förespråkar pepp i vardagen alltså pepp var dag.

  3. Henrik / enbättrevärld.nu Says:

    Det är jag oxå egentligen men gillade denna dagens namn bara🙂 Såklart ska man ta i beaktande att man är awesome varje dag ju! Möjligtvis gillar jag kanelbullens dag dock😛

  4. KipMud Says:

    Synd att du skrev ”Your” istället för You’re.

    • 365malmo Says:

      Du menar: Synd att hen som satte upp lappen skrev your istället för you’re? Det var nämligen inte jag. Samtidigt förstod i alla fall jag vad hen menade och det är väl det som är det viktiga – att budskapet når fram – och inte att det stavas rätt?

Kommentera

