Sjuktid=pysseltid

Jag har tillbringat mycket tid i sängen den senaste tiden, eftersom jag varit sjuk. Mellan Scrubs-avsnitten och jobbsökandet har jag passat på att pyssla. Jag har virkat blomrankor för glatta livet och förvandlat massor med vantar till mycket roligare figurer. De har samlats på hög för att så småningom spridas ut över staden. Då jag nu är på bättringsvägen var det idag äntligen dags för en liten pyntarpromenad!

Jag gick förbi en förskola där de hade knutit fast plastband i stängslet och även gjort en koja med nät och plastband. Skojig idé!

Etiketter: , , , ,

Kommentera

