Ta det lugnt

Etiketter: , , , , ,

8 svar to “Ta det lugnt”

  1. Kufrun Says:

    Ha ha ha! Snacka om att njuta av livet.
    Så glad jag blev nu! Det sura nästan försvann helt!!!

    Längtar efter sommaren och de där tre insåg jag nu. 🙂

  2. Kufrun Says:

    Ha ha! Så du gillar dem inte alls? Vegetarian som du är. 🙂

  3. Kufrun Says:

    Så rätt, så rätt. Du säger så visa saker. Jag lovar att jag inte heller ska äta dem. Lovar!

  4. Kufrun Says:

    Japp! Kajsa betyder ”den rena, kyska”. Mina föräldrar hade ingen aning.

Kommentera

