Spontanbesök

Igår åkte jag med ett tåg som stannade i Hjärup. Inte alla tåg gör det. I Hjärup bor min kusin Edde, kufru Kajsa och kusinbarnen Mia och Vicki. Inom loppet av några sekunder tog jag det drastiska beslutet att hoppa av tåget och spontanbesöka dem. Något vi alla är mycket nöjda med! Det blev glass- och pyntarrunda:

Mia beställde en stängselvävning - en glad gubbe

Den här kan de se från sitt fönster

"Filma när jag åker ner!"

Etiketter: , , ,

2 svar to “Spontanbesök”

  1. Kufrun Says:

    UNDERBART!
    Tack för att du tog beslutet att hoppa av.🙂 Det var en perfekt dag för Sofia besök.

  2. Henrik / enbättrevärld.nu Says:

    Underbart🙂 Fler spontanbesök åt folket!

    Haha ”filma när jag åker ner”, det skulle lika gärna kunnat vara jag🙂

Kommentera

