Ge klistermärken en andra chans

För ett tag sedan hittade jag en bunt med klistermärken på ett av alla cafeér som finns i Malmö. De låg på ett info-bord och gjorde reklam för ett event som varit. Jag tyckte synd om dem, övergivna och bortglömda som de verkade vara, så jag förbarmade mig över dem.

Efter lite klippande och pysslande så hade jag bildat nya budskap som jag nu klistrar upp på de grå stolparna i staden.

 Har du tips på fler bra kombinationer av orden så hör gärna av dig!

Etiketter: , , ,

Ett svar to “Ge klistermärken en andra chans”

  1. Sofia Andersson Says:

    Ja! Bra ide!

Kommentera

