Min nya pyntarkompanjon

Jag har nyligen flyttat och håller fortfarande på att utforska de nya jaktmarkerna. Till min hjälp har jag Bella.

Bella väntar otåligt.

Min nya kompanjon är dock måttligt intresserad av att pynta staden. Men våra hobbies sammanstrålar bra ändå.

Jag pyntar. Bella gräver.

Bella är helnöjd med att få vara länge hos kaninerna.

Jag pyntar. Bella håller vakt.

Etiketter: , , , ,

2 svar to “Min nya pyntarkompanjon”

  1. Monica Says:

    ^^❤❤ Så fint så fint!! jag är pysselpepp! eller du gör mig pysselpeppad!

    • 365 Malmö Sofia Says:

      Härligt! Tyvärr har jag alldeles för lite tid för pyssel och pynt just nu men peppad är jag alltid!
      Paula berättade idag att glassfabriken-träffarna dragit igång igen, nu på torsdagar, 18-20. Kanske ses där?

Kommentera

