Bevara Sverige Solidariskt

Såhär i valspurtens slutskede kan det vara svårt att fokusera på vad som är den viktigaste frågan. Jag har förvisso beslutsångest men en sak har jag väldigt klart för mig – Sverige måste åter slå in på den solidariska vägen istället för den egoistiska. Det handlar inte bara om invandringsfrågan utan om alla områden där människor är inblandade; sjukvård, arbetspolitik, m.m.

Därmed är det inte bara Sverigedemokraterna som ska känna sig träffade av dessa stolpbindlar. Det är fler partier som missat solidariteten i årets valmanifest.

Etiketter: , , , , ,

6 svar to “Bevara Sverige Solidariskt”

  1. Kufrun Says:

    Du e så bra i allt du gör!!!

    Själv har jag plöjt internet i förbannelse efter information för att se till att jag gör rätt val på söndag. Jag har bestämt mig för att jag håller med dig! Här röstas det på Mona med kompisar på söndag!!

  2. Tyg och otyg Says:

    Bra Sofia! Jag håller också på den rödgrönrosa sidan. Nåt annat alternativ finns inte.

  3. Ronnie Kronblad Says:

    Kampen lever!

  4. Lina Says:

    Ja!
    Bra, Sofia!

Kommentera

