Luciasångerna

Ja, det är på tok för få uppdateringar på den här bloggen, jag ska genast bättra mig!

Som nybliven förskollärare blir det mycket pyssel som har med jobbet att göra. Just nu är det övande av luciasångerna och för att göra det roligare för barnen och lättare för dem att lära sig sångerna har jag gjort dessa små fingerfigurer. Gissa vilka sånger vi ska sjunga?

Etiketter: , , , ,

4 svar to “Luciasångerna”

  1. Kufrun Says:

    Du e så underbar! Jag vill gå på ditt dagis! Alla borde få gå på ditt dagis!!🙂
    KRAMAR

    • 365 Malmö Sofia Says:

      åh sötnos! Jag lät Spiderman och Pippi med vänner presentera sångerna häromdagen, det blev väldigt poppis! Spiderman i luciakrona – det ser man inte varje dag…
      Hur trivs Mia på sin nya förskola? KRAM!

  2. monica hjort Says:

    Vilken tillgånh du måste vara på ditt jobb. Äntligen kan du pyssla på betald arbetstid. Skönt att hitta ett så passande arbete. Barn och pyssel. Hoppas du överlistar virusarna.
    Kram
    mamma

Kommentera

