SFV:s långbord på Värnhemstorget = LYCKA

För tredje gången gillt var det idag äntligen dags för långbord! Det har nu blivit en tradition för Soppa för värme att avsluta säsongen med en stor fest för folket.

image

Det är en magisk syn att se långbordet dukat med riktigt porslin och alla människor samlas runtomkring det.

image

Vi serverar gästerna vid bordet och då gäller det ju att ha den rätta klädseln. Såhär fina var Anna och jag.

image

Dagen till ära hade jag gjort detta fina förkläde.

image

Jag var ansvarig för blombuketterna och såhär såg mitt badkar ut efter en tur till två av stadens ödetomter.

image

Såhär fina blev buketterna.

image

Tårta serveras vid bordet medan det fantastiska bandet spelar i bakgrunden.

image

Ali på språng.

Tack Christoffer, Caroline och Ali för de fina bilderna!

Tack alla ni som varit delaktiga i att göra denna dag så underbar! Med ömma fötter och ett varmt hjärta somnar jag ikväll lycklig.

Etiketter: , , ,

Kommentera

