Vernissagebilder

Alldeles för sent, jag vet, men här är de! Jag har medvetet valt att inte visa för mycket av utställningen, jag vill att ni går dit istället. Den hänger alltså i Halmstads konsthall ända fram till 16 januari. Efter det lovar jag att lägga upp fler bilder! Under tisdagen vävde jag i stängsel, både inne och ute, och på onsdagen satte jag upp pärlplattor och blomstergirlanger ute på stan. Ett väldigt trevligt avbrott i jobbvardagen.

image

image

image

image

På onsdagen var det vernissage och pappa, Hanna, Lina och Oskar kom. Det var skoj att höra de andra konstnärerna berätta om sina verk och sin syn på gatukonst.

image

image

Utställningen har uppmärksammats i både tidningen, radio (38.30) och tv. (2.58)

Etiketter: , , , ,

Kommentera

