Tomte nr 15

image

Målet idag va att få in pärlplattan i Glasburen och det lyckades! Och 17.35 i dagens direktsändning zoomades den minsann in och spreds till hela Sverige🙂

image

Men den började med att sprida sitt fina budskap på Värnhemstorget med Soppa för värme.

image

Etiketter: , , , ,

2 svar to “Tomte nr 15”

  1. Helén Says:

    Hej,
    av en tillfällighet satte jag på teven och fick syn på pärlplattan med texten stöd musikhjälpen och tänkte att det måste vara du som gjort den. Och det var det ju!
    Trevligt initiativ.
    Hälsningar Helén

    • 365 Malmö Sofia Says:

      Åh va roligt! Jag stod utanför buren när jag såg att kameramannen tog närbilder på den🙂 Det var 3 h efter att jag lämnat in den och Timbuktu placerade den där så vet inte om den synts mer. Himla skoj att du kopplade ihop den med mig!

Kommentera

