Malmöfestivalpyssel

Det fanns en tid när jag var med och höll i workshops på Malmöfestivalen. Numera nöjer jag mig med att gå på dem. I år är temat papper. Här är lite av det jag gjort:

image

image

image

image

image

Etiketter: , , ,

3 svar to “Malmöfestivalpyssel”

  1. Monica Hjort Says:

    Vad är det där sista? Det som tycks hänga om din hals?

    • 365 Malmö Sofia Says:

      Det är en pin som jag satt i en kedja. Jag klippte ut en dinosauriebebis att ha i. Jag blev helt nostalgisk när de plockade fram valsedlarna🙂

  2. Monica Hjort Says:

    Ja, det var mycket nostalgi: valsedlarna, pappersdocksteatern och tungan(?) som får mig att tänka på ett påskkort som när man öppnade det, så blev det en gapande näbb på en kyckling. Lille gullefjun, du vet…Kram och hoppas nacken känns bättre.

Kommentera

