Mitt liv som krokodil

I torsdags var det dags för maskerad på jobbet. Jag valde att göra en krokodildräkt, min grupp heter numera det.

image

Mammas gamla velourdräkt från 70-talet, grönt tyg, en plastflaska, en virkad kreation, en keps, ett flingpaket, symaskin, limpistol och häftapparat samt en stor dos fantasi.

image

Dräkten kan tolkas som ”Hjälp, jag blir uppäten av en krokodil” eller som att jag är en krokodil.

image

image

image

Så här fina var jag och mina kollegor:

image

Etiketter: ,

Kommentera

