Nakenfis på pyjamasparty

Pyjamasparty på jobbet – men jag sover ju naken…

image

Efter att ha varit ”normal” och haft pyjamas på de två föregående pyjamasfesterna vi haft så kände jag nu för att vara lite mer kreativ. Hudfärgade plagg fyndades på loppis och spritpennan plockades fram. Jag hittade inga byxor så jag fick sy om en tröja.

image
image

Ni med moralpanik kan va lugna, jag särade inte på benen för vem som helst. Den detaljerade snippan var avsedd för att roa kollegor och en och annan förälder. Men hårdiskussioner blev det och barnen delade glatt med sig om hur deras mammor ser ut…

image

Efter lite för vild dans fick jag förlossningsskador och sen var det definitivt slut på flashandet.

Etiketter: , ,

Ett svar to “Nakenfis på pyjamasparty”

  1. Sevilla vs Benfica Live Says:

    Sevilla vs Benfica Live

    Nakenfis på pyjamasparty | 365 saker du kan göra – Malmö

Lämna en kommentar